• 1
  • 2
  • 3
  • 4

خدمات وکالت در دعاوی حقوقی

یکی از لازمه های زندگی اجتماعی و مدنیت ، ارتباطات و مراودات و معاملات با دگر اعضای اجتماع است  و ناگزير همه ما روزانه مدارک و اسنادي را امضا مي کنیم  بدون توجه لازم به آنکه هر عبارت آن داراي بار حقوقي است و بر اساس آن بر ما حقوق را ایجاد و تعهداتی را بوجد می آورد.

خرد ورزی و عقلانیت ایجاب می نماید که  حداقل قبل از اعمال مهم حقوق ، آثا و پی آمد های آن عمل حقوق را با یک مشاور کنترل نماییم  و خود را بدون مشورت ،در معرض خسارات و تبعات گاها" غیر قابل جبران قرارندهیم.

امروزه هر کسی برای فعالت های خود در جامعه نیاز به وکیل دارد. گستردگی ابعاد فعالت های اشخاص حقیقی و حقوقی در جامعه ، نیاز به دانش حقوقی گستره  در زمینه های مختلف و متناسب با آن است که قاعدتا" از توان یک وکیل خارج است . به همین دلیل سالهاست که در کشورهای مترقی ، موسسات حقوقی ایجاد گردیده است که با گردآوری متخصصان حقوقی و تخصصی مختلف ، خدمات حقوقی را بصورت تخصصی به موکلین خود ارائه می نمایند که به این روش علی الرغم ارائه خدمات با کیفیت تر ، هزینه ها ی کمتری را بر موکلین خود با مینمایند که موجب گسترش این موسسات در جوامع پیشرفته گردیده است. در کشور ما نیز ضرورت چنین اقدامی به‌ خوبی احساس می شود.

 

گروه تجاری صبا پولاد که متشکل از چندین شرکت و موسسه  تخصصی  با کادری مجرب می باشد . یکی از این موسسه های تخصصی  ، موسسه حقوقی و داوری عدالت پارس می باشد که دارای کادری مجرب متشکل از اساتید و وکلاء پایه یک دادگستری و قضات بازنشسته برجسته می باشد.

ما در این گروه تلاش می نماییم تا با ارائه مشاوره ، اطلاعات و دانش حقوقی و در نهایت قبول وکالت در موضوعات مختلف، شما را در مقابل ایجاد اختلافات و دعاوي احتمالي ايمن نگهداريم و یا در صورت بروز این دعاوی ، برای دستیابی به عدالت و حقوق حقه خود یاری و مساعدت نماییم.

مشاوران حقوقی و وکلاء پایه یک  ما در هرکوتاه ترین زمان ممکن ،آماده ارائه مشاوره ، قبول وکالت پرونده های دعاوی  شما عزیزان در امور حقوقی زیر هستند:

 طرح دعوای یا دفاع از حقوق شما در  کلیه مراجع قضایی و شبه قضایی از جمله:

  •  بدوی، واخواهی، تجدیدنظرخواهی، فرجام خواهی،اعاده دادرسی ؛ با موضوعات و خواسته ، جلب شخص ثالث ،  ورود ثالث ، دعوی متقابل و ... 
  • دادگاه ها عمومی و اختصاصی (انقلاب اسلامی، ویژه روحانیون،سازمان قضایی نیروهای مسلح )، دیوان عالی کشور، دیوان عدالت اداری، تجدیدنظر،اجرای احکام جزایی یا حقوقی، شوراهای حل اختلاف، اجراهای ثبتی و مالیاتی و تامین اجتماعی، و کلیه دادگاه های و مراجع حل اختلاف بین المللی

در کلیه موضعات حقوقی از جمله :

شکایات کیفری از جمله  سرقت، خیانت در امانت، قتل، ضرب و جرح، رابطه نامشروع، توهین، تهدید به قتل، شهادت دروغ، افترا و ...

شکایات حقوقی از جمله دعاوی امور خانواده، دعاوی امور ملکی ، ثبت احوال ،چک و اسناد تجاری، ارث و وصیت، قراردادها و عقود، مهاجرت، انعقاد قراردادها و عقود و الزام به ایفاء تعهدات قراردادی، امور ثبتی، کمیسیون های شبه قضایی دولتی و ...